Werkgroep activiteiten

Werkgroep Middelstumer Winkeltjes

Sinds januari 2015 is er een werkgroep die zich bezighoud met het verzamelen van informatie en foto's van winkeltjes die in de voormalige  gemeente Middelstum hebben gestaan.
In eerste instantie gaat het erom om zoveel mogelijk materiaal te verzamelen en dit in een later stadium uit te werken en te filteren.
Het streven van de werkgroep is om dit in boekvorm uit te brengen.

winkeltje
Als er mensen zijn die informatie, verhalen en/of fotomateriaal beschikbaar willen stellen dan wordt dit ten zeerste gewaardeerd, als het materiaal wordt gestuurd dan wordt het door de werkgroep gescand en daarna terug gestuurd naar het opgegeven adres.

sigaren
Het door de u zelf gescande materiaal is ook van harte welkom.
Sturen mag naar: Kees Geut Oude schoolsterweg 13 9991 CP Middelstum
Contact personen van deze werkgroep zijn Jetze Smit 0595-552696  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Kees Geut 0595-552636 of 06-55331759  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.