HANDEL in voormalig gemeente Middelstum

Toen er in 2016 een werkgroep werd gevormd om een boek te maken over de winkeltjes die er vroeger in de gemeente Middelstum waren kon men nog niet bevroeden dat pas 5 jaar later het boek gepresenteerd zou worden.

In het boek met meer dan 1000 foto’s en afbeeldingen krijgt men een hele goede indruk hoe het winkel gebeuren zich vroeger afspeelde.

Heel veel werk is er gedaan om zoveel mogelijk materiaal te verzamelen, vooral bij oud Middelstumers en familie van winkeliers, om het tot een plezierig kijk en leesboek te maken, daar is de werkgroep onder leiding van vormgever Jetze Smit perfect in geslaagd.

Het boek met harde kaft en 240 bladzijden kost € 25,00 en is verkrijgbaar bij Drogisterij Marja aan de Grachtstraat in Middelstum en in de webwinkel van NoordProof producties in Bedum.