Zaterdag 14 December  historische inloopdag op Ewsum.

Evenementgegevens

• Datum:
  • Locatie: Ewsum

Datum:
Tijd: -

Traditie getrouw organiseert de historische vereniging elk jaar een unieke inloopdag waar elk jaar een ander onderwerp centraal staat. Dit jaar organiseert de vereniging een historische dag op Ewsum met oude foto’s en beelden van vroeger. Ook zullen er diverse archeologische vondsten uit Middelstum en de omgeving te zien zijn en kan er uitleg gegeven worden over deze voorwerpen.

Natuurlijk ontbreken de foto’s waar wij nog informatie over zoeken niet!  We nodigen u allen uit voor deze mooie dag.

Theeschenkerij Ewsum vanaf 10.00 uur  – Gratis toegang.