Fanatieke secretaris stopt

Tijdens de jaarvergadering van onze vereniging is Hennie gestopt met haar bestuurlijke activiteit als secretaris.
Vanaf de oprichting van de vereniging in 2011 is Hennie zeer betrokken geweest bij alle activiteiten die de vereniging zo door de loop der jaren heeft georganiseerd, je kon in vele gevallen zelfs zeggen dat ze het voortouw daarin nam.

Vrijwel alle sprekers die voor de vereniging een lezing hebben verzorgd werden door haar benaderd en uitgenodigd, de Open monumentendagen met daaraan de Klassendag gekoppeld werden door haar geheel gecoördineerd, de werkgroep “Herstel begraafplaats” werd mede door haar initiatief op poten gezet.1
Er is eigenlijk te veel om allemaal op te noemen wat zij in de afgelopen jaren voor de onze verenging heeft betekend en dit werd dan ook in een uitgebreid dankwoord door bestuurslid Kees Geut naar voren gebracht.
Het dankwoord werd niet alleen aan haar gericht maar ook aan haar man Wubbo die haar de afgelopen jaren maar amper thuis trof.

2
Het afscheid ging gepaard met een wel zeer bijzonder cadeau, zowel  Hennie als  Wubbo kregen een fles jenever met een voor hun persoonlijk ontworpen etiket.
Na het afscheid van Hennie, dat ook nog met bloemen gepaard ging, werd Diane Holtkamp als nieuwe secretaris aan de leden voorgesteld en kon  Hennie het niet laten om te zeggen: ik help je de eerste tijd wel hoor.

3