Even voorstellen: Diane Holtkamp

Op de afgelopen ledenvergadering van 22 maart ben ik toegetreden als bestuurslid bij onze Historische Vereniging en heb de taak als secretaresse van Hennie overgenomen, het zal moeilijk zijn haar te evenaren maar ik ga er in ieder geval mijn best voor doen.

In november 1971 zag ik aan de Hemonystraat het eerste levenslicht en ben dus een geboren en getogen Middelstumer en sinds 1990 heb ik een relatie met Bauke Woudstra, wij zijn in 2007 getrouwd 4 maanden voordat onze zoon Youri is geboren.

Diane
Samen wonen wij met onze Laplandse Herder en schilpadpoes aan de Meidoornlaan en vanuit daar runnen wij samen het schildersbedrijf dat Bauke in 2008 heeft opgestart, ik help hem daarbij in de administratie en het verwerken van de offertes en facturen.
Naast de werkzaamheden voor het bedrijf ben ik teamleider op de afdeling bijzondere collecties van Universiteitsbibliotheek in Groningen waar wij het beheer hebben over handschriften, oude drukken van de 16e, 17e en 18e eeuw en alles wat bijzonder en zeldzaam is.
In de privésfeer vinden Bauke en ik het leuk om met onze caravan naar Scandinavië en het zuiden van Europa te reizen om daar van de rust en natuur te genieten.
Thuis hou ik van lezen, tuinieren, vooral lekker buiten zijn en met onze zoon Youri genieten van de goede prestaties van Max Verstappen, zo hopen wij nog eens een grand prix life te kunnen meemaken.
Ik zie er naar uit om bij de Historische Vereniging aan de slag te gaan en om iets te kunnen betekenen voor het dorp en onze vereniging.