Afsluiting herinrichting verwaterd.

De feestelijke afsluiting van de herinrichting van Middelstum op zaterdag 30 september moest helaas door de weersinvloeden naar plan B worden verwezen.

Vanaf 14.00 uur begon het te regenen en dat hield aan tot 20.30 uur.

Ondanks de weersomstandigheden was er veel publiek naar het Concordiaplein gekomen om  de feestelijkheden mee te maken.

AA

Allereerst bedankten  de wethouder en de landschapsarchitect de Middelstumer bevolking voor hun geduld en medewerking tijdens de fases van de herinrichting.

Dat er iets was vergeten tijdens de werkzaamheden was een aantal inwoners opgevallen en melden dit dan ook bij de gemeente.

Ook tijdens deze dag bleek dat de wethouder het was vergeten en werd via een ijlbode met gebruik van een drone het vergeten bord alsnog ingevlogen.

AB

Even later kon de wethouder dan ook de werkzaamheden afsluiten door het bord Concordiaplein aan een paal te bevestigen.

Na de officiële handelingen konden de bezoekers in de tenten, die deze middag nog supersnel werden neergezet door de “tentboys” uit Middelstum, nog genieten van diverse hapjes en drankjes onder de muzikale klanken van Concordia, Mag Wel en de Music Boys.

Ook werden deze middag de wandelkaarten, de wandel App en de toekomstige feestverlichting gepresenteerd maar door het slechte weer kwamen deze presentaties niet goed tot hun recht.

Op korte termijn zal daar nog uitgebreid aandacht aan worden geschonken.

AC

De “Kermis”die georganiseerd was door de Culturele raad kon in het park vanwege de wateroverlast niet doorgaan en werden een aantal sketches in de tenten ten tonele gebracht wat af en toe voor hilarische taferelen zorgde. Na afloop, het was inmiddels opgehouden met regenen, werden vele attributen nog weer opgeruimd en kon men toch terug kijken op een geslaagd feest.

Hier kunt meer foto’s bekijken die tijdens deze activiteit zijn gemaakt: Open de link (nieuw venster)