Zaterdag 21 Oktober Oorlogsmuseum

21 oktober is de laatste officiële open dag van het Oorlogsmuseum dit jaar.

Dit willen wij niet zomaar voorbij laten gaan. Er zal die dag een speciale vertelhoek worden ingericht waar iedereen die daar behoefte aan heeft zijn of haar verhaal over 1940-1945 kan vertellen. Een van de vertellers is Kor Hofman die van 14.00 tot 14.30  uur zijn belevenissen tijdens de Tweede Wereldoorlog  wil delen met de bezoekers.

Het afgelopen jaar is er weer veel “nieuw” materiaal aan het museum toegevoegd waaronder een paar zeer bijzondere uniformen.

Oude schoolsterweg 24 Middelstum. Open vanaf 10.30 uur, de toegang is gratis.

oorlog1