Voorstelling over de Kerstvloed 1717

Op 25 december 2017 is het 300 jaar geleden dat het Noordzeekustgebied getroffen werd door een plotselinge overstroming die in Groningen 2091 mensen het leven kostte. De Kerstvloed 1717 was de grootste natuurramp van Nederland in de afgelopen vier eeuwen.

In de hele provincie is aan dit onderwerp aandacht besteed. Ook onze vereniging organiseert een voorstelling over de kerstvloed. Dit wordt in de Hippolytuskerk op een bijzondere vorm naar voren gebracht: op eigentijdse wijze wordt aandacht geschonken aan de ramp, waarbij het geheel wordt ondersteund door veel muziek met medewerking van vele talenten uit Middelstum!

Het belooft een uniek spektakel voor jong en oud te worden!

Na afloop van de voorstelling kunt u onder het genot van een hapje en drankje (o.a. Glühwein) napraten over de voorstelling.

Wij nodigen u van harte uit om dit bijzondere schouwspel te aanschouwen!

25 november Hippolytuskerk 20.00 uur entree: € 5,00 (kinderen t/m 16 jaar €2,50) incl. een hapje en een drankje na de voorstelling

kerstvloed poster