Gezellige avond vrijwilligers begraafplaats.

Een groot aantal vrijwilligers van  “Herstel begraafplaats”  waren vrijdagavond 2 februari bijeen voor een gezellige avond. Tijdens de winterstop komen de vrijwilligers ieder jaar een avond bij elkaar, in de zomer zien ze elkaar twee maal per week en dan leent een winteravond zich er uitstekend voor om even bij te praten.

Nadat ze van koffie en appelgebak waren voorzien was er nog een kleine verrassing.

Tijdens de werkzaamheden op de begraafplaats worden er altijd foto’s genomen van de werkzaamheden, en nu was er voor iedereen een persoonlijke placemat gemaakt met een grote afbeelding van hem of haar persoon en een aantal kleinere afbeeldingen. Zo waren er dus 35 verschillende placemats die aanleiding gaven tot veel gesprekstof.

2 februari 1

In het kort werd ingegaan op de plannen voor het komende seizoen en een aantal vrijwilligers gaven aan om vroeg in het seizoen al wel aan de slag te willen.

De avond werd afgesloten met een drankje en vele heerlijke hapjes door een aantal vrijwilligers bereid.

Hieronder zijn de afzonderlijke placemats te bewonderen. Klik op een foto om deze te vergroten.