Verhalen van Weleer in het Hippolytushoes

Onze vereniging organiseert een humoristische en muzikale middag op zaterdag 9 februari om 14.30 uur in het Hippolytushoes.
Fré Schreiber, Anna de Vries-Maarhuis en de muziekgroep Magwel komen die zaterdagmiddag in het Hippolytushoes om zowel in streektaal als in het Nederlands, op een veelal humoristische wijze gedichten, anekdotes en verhalen van weleer te laten horen.

De sprekers Fré en Anna worden muzikaal afgewisseld door Henk Aikema gitaar en zang, Annemarie Aikema zang en Henk de Vries op contrabas. Er is voldoende gelegenheid voor de bezoekers om hun eigen verhaal te laten horen.
Voor koffie en thee met een lekker hapje wordt gezorgd.
De toegang is gratis.