Gezellige drukte op de begraafplaats tijdens afsluiting seizoen 2019

Het was zaterdag op de begraafplaats weer als vanouds bij de afsluiting van het seizoen: plezierige atmosfeer, tevreden gezichten, een royale opkomst, mede ook dankzij de aanwezigheid van vele betrokkenen uit omliggende plaatsen zoals, Loppersum, Stedum, Eenrum, Zuurdijk, Uithuizen.

De vrijwilligers waren daar dan ook zeer content mee en konden op deze manier  hun ervaringen uitwisselen.

Tijdens een rondwandeling over het terrein, werd nog weer eens duidelijk, wat het herstelproject voor het aanzien van de begraafplaats tot nu toe heeft betekend en de opvallende en respectvolle herwaardering van deze belangrijke gedenkplaats de komende jaren nog in versterkte mate zal accentueren.

Rond het avonduur kwam een grote gedeelte van vrijwilligers samen in het Hervormd Gebouwtje om daar te genieten van een drankje, door vrijwilligers zelf gemaakte salades, hapjes en een heerlijk bittergarnituur van Vita Nova.

Na een dankwoord door de voorzitter van de Historische Vereniging naar de vrijwilligers, werd het seizoen 2019 afgesloten en ziet men nu al uit naar 2020