Veel enthousiasme na de presentatie en uitgave van het boek HANDEL in voormalig gemeente Middelstum.

Jannes Klaassen van MiddelstumTV heeft Jetze Smit en Kees Geut geïnterviewd over de totstandkoming van het boek “Handel, in de voormalige gemeente Middelstum’.  U kunt het interview hieronder bekijken. Ook is het interview inmiddels opgenomen op het video archief van deze website.

Ook bij Middelstum-Info is het boek ‘Handel’ niet ongemerkt gebleven en zodoende kwam men op het idee om een interview af te nemen met twee van de medewerkers van de werkgroep, die het boek hebben gerealiseerd.