Geschiedenis van Middelstum

Een boek met 350 vragen met uitleg uitgegeven ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan van de Historische Vereniging.

Dit boekwerk geschreven door Kees Reinders en Fré Schreiber is bedoeld om op speelse wijze kennis te nemen van de dorpen gelegen in de voormalige gemeente Middelstum.

Het is geschreven in de vorm van een vraag en antwoordspel, en maakt dat men geneigd is eerst te proberen de vraag te beantwoorden voordat men het antwoord leest, een goede manier om het geheugen te prikkelen.

Het boek met mooie illustraties van Henk Tol bevat 144 bladzijden en heeft een jubileumprijs van € 10,00 is verkrijgbaar bij Drogisterij Marja aan de Grachtstraat in Middelstum en in de webwinkel van NoordProof producties in Bedum.