Snoeiwerkzaamheden op de begraafplaats door vrijwilligers.

Om de begraafplaats weer voorjaars klaar te maken zijn enkele vrijwilligers afgelopen zaterdag fors aan het snoeien geweest.
De beide tuinen op de begraafplaats, die een aantal jaren geleden door de vrijwilligers zijn ingericht, worden al jaren onderhouden door de vrijwilligers en ook nu waren ze weer fanatiek bezig.
Zowel de drie hemelbomen, de 4 lijsterbesbomen als de rozenbottel en de andere planten zijn dit jaar extra ingekort want het is zeer vruchtbare grond op de begraafplaats.

De beide tuinen liggen er weer keurig gesnoeid bij. Ook de beide bloembakken zijn aangepakt en zullen over enige weken worden voorzien van nieuwe plantjes rondom de boompjes.

Al het groene afval ligt achter op het opslag terrein en zal eerdaags worden opgehaald door de gemeente.

Ook nu zal weer blijken dat snoeien doet groeien en de tuinen er straks weer net zo mooi uitzien als nu al de treurboompjes in de bloembakken.