Open Monumentendagen in Middelstum

Het is de Historische Vereniging Middelstum weer gelukt om een gevarieerd programma te presenteren voor de Open Monumentendagen op 9 en 10 september. Nieuw dit jaar is boerderij Oldenoord bij Toornwerd, een kop-hals-romp boerderij uit het begin van de 19e eeuw. Op zondag geven de eigenaars rondleidingen. Vernieuwd zijn huiskamercafé Trankiel (voorheen Tinus en Eke) en Museumbakkerij Mendels, dat het afgelopen jaar is verbouwd tot Theehuis Mendels. Hier – en ook bij Theeschenkerij Ewsum en Herberg in de Valk – kunt u terecht voor de inwendige mens. Uiteraard doen ook de dorpen Westerwijtwerd en Huizinge weer mee. Bij elke deelnemer ligt een routefolder met alle deelnemers.

Kijk voor meer informatie op historischeverenigingmiddelstum.nl en openmonumentendag.nl of volg ons op facebook.

Klik op de afbeeldingen hieronder om deze groot in beeld te brengen.