Kursus Grunneger Historie

Moi Lu,

Aan ’t end van daarde kursusjoar hebben wie vroagt of ter nog lu binnen dij veur vaaierde joar noar kursus Grunneger Historie willen, omreden dat ter nog wel tien lezzen op plaank  liggen. Hoast vatteg lu willen geern nog een joar deur. Omdat de nije kepiddels nait ien bouk stoan binnen der van meester zien aigen pampieren kopieën moakt, hier en doar het meester der al wel wat bie maggeld. Alle nije kepiddels veur vaaierde joar worden op eerste les oetlaangd en ze kosten mit mekoar mor € 6,00. Eerste keer dat je kommen dus extroa geld mit nemen.  Wat ons aanbelangt, kin vervolgkursus op Ewsum begunnen op moandag 28 septemmer, soavends om haalf aacht, hieronder alle doatems op een riegje.

pl1

Stee: Ewsum, Oosterboeren 1 9991 NB Middelsom