Vrijwilligers begraafplaats zijn gestart

Zaterdag 7 mei zijn de vrijwilligers weer aan het project “Herstel begraafplaats” in Middelstum begonnen , traditie getrouw werd het startsein door wethouder Pier Prins gegeven.

Deze keer was de kersverse voorzitter van onze vereniging aanwezig om aan Prins het nieuwe bord te overhandigen met daarop vermeld de namen van instanties, bedrijven en personen die deze werkzaamheden onder andere financieel ondersteunen.

Samen met de coördinator van de vrijwilligers, Kees Geut, werd het bord goed zichtbaar voor de bezoekers van de begraafplaats, aan het baarhuisje bevestigd.13 april 28

Een aantal vrijwilligers was dit voorjaar reeds begonnen met het plaatsen van een bankje en deze werd die zaterdagmorgen dan ook getest en goed bevonden.

Voor dit jaar zijn de werkzaamheden op de begraafplaats iets uitgebreider, men wil namelijk ook de urnenmuur, het baarhuisje en het groen op de begraafplaats in samenwerking met de gemeente verfraaien.

14 mei 1