Open dag begraafplaats Middelstum 8 oktober

Wederom is een zeer succesvol en productief seizoen van de werkzaamheden op de begraafplaats  in zicht, 8 oktober is de laatste morgen in dit seizoen dat de vrijwilligers op de begraafplaats aanwezig zullen zijn.

Deze morgen willen ze niet ongemerkt voorbij laten gaan en nodigen dan ook iedereen uit  om op deze “OPEN DAG” van 10.00 tot 12.00 uur de resultaten van de werkzaamheden te bekijken die door de vele vrijwilligers zijn verricht. 10 september 7

Om 10.00 uur zal wethouder Pier Prins ook dit seizoen afsluiten door middel van de bouwmaterialen in winteropslag te zetten.

14 september 12

Op deze morgen zullen de vrijwilligers de bezoekers van koffie/thee met iets lekkers, door enkele vrijwilligers gemaakt, voorzien en kunnen ze tijdens een wandeling de resultaten van de herstelwerkzaamheden bekijken.

IMG 20160903 104012