Uitnodiging Ewsum Middelstum 2 juni 2018

In 2017 werd door een viertal erfgoedorganisaties het eerste Groninger Erfgoedcafé georganiseerd op en rond Ekenstein.De bijeenkomst was een groot succes en smaakte naar meer. Vandaar dat we speciaal voor u als liefhebber van Gronings erfgoed -monumenten, tuinen en landschap – een tweede bijeenkomst organiseren, deze keer in samenwerking met de Historische Vereniging Middelstum en WerkPro.

U kunt de uitnodiging hieronder bekijken waarbij u kunt bladeren in de pagina’s en kunt inzoomen waar nodig. Als alternatief kunt u het document ook afzonderlijk downloaden door gebruik te maken van deze link.

Uitnodiging Groninger Erfgoedcafé