Vrijwilligers en gemeente maken de begraafplaats weer zichtbaar.

De afgelopen weken hebben de vrijwilligers het overtollige groen bij de begraafplaats verwijderd en de gemeente heeft daarna de kant bij de Coendersweg gesnoeid.
Ook zijn een aantal vrijwilligers nog bij de urnenmuur aan het werk geweest, de nieuwe bank is inmiddels gereed en de overkapping is voorzien van een dak en plafond.

In het voorjaar zal het dak worden voorzien van een sedum beplanting zodat alles er weer harmonieus uitziet en duidelijk zicht baar is vanuit het dorp.