Historische Vereniging laat waardering blijken.

Nu ze als uitbaters van Vita Nova gestopt zijn met hun werkzaamheden daar, kunnen Mark Willem en Evelien zich volledig concentreren op hun restaurant “Herberg In de Valk”.De Historische Vereniging heeft jaren lang met heel veel plezier hun lezingen mogen verzorgen in Vita Nova en werden door het personeel altijd vriendelijk en perfect begeleid in de voorbereiding, de koffie/thee met koek/cake en het gebruik van beamer, scherm en geluid.

Om hun waardering te laten blijken heeft de Historische Vereniging een bijzonder fraai stuk laten maken en deze afgeleverd op de plek waar Mark Willem en Evelien nu zeer graag vertoeven, de keuken van “Herberg In de Valk”.