Open Monumentendagen Middelstum weer op volle kracht.

Was het eerst nog wat rustig in het dorp, zo niet bij de Hoeksteenkerk. Daar melde zich om 1 minuut over 10 al de eerste boekkoper. Ook bij de andere Open Monumenten werd het al snel gezellig druk. Veel Middelstumers grepen de kans om de verder vaak gesloten monumenten te bekijken, maar ook veel mensen uit omringende dorpen en oud-Middelstumers wisten de Monumenten in Middelstum te vinden. Uiteindelijk konden sommige Monumenthouders zelfs meer dan 200 bezoekers afvinken.
De Historische Vereniging Middelstum is alle Monumenthouders en bezoekers bijzonder dankbaar voor het slagen van deze dag. Op bijgaande foto’s Middelstum ten voeten uit.