Woensdag 15 februari lezing door Aafke Steenhuis.

De Historische Vereniging Middelstum organiseert haar eerste activiteit in 2023.

Verhalen van het Groninger Ommeland
In ‘Verhalen van het Groninger Ommeland’ schrijft Aafke Steenhuis over bijzondere, historische plekken in de provincie Groningen. Over de geschiedenis van Delfzijl, een jaren vijftig-straat in Zuidhorn, over liefde en eenzaamheid aan het Schildmeer, de droom van de borg Piloersema, het roemrijke verleden van Wittewierum en Holwinde, garnalenkotters in de Waddenzee. Een wereld die weerbarstig en wijd, hard en zacht, donker en licht tegelijk is.

Hippolytushoes – Middelstum –  20.00 uur – € 5,00 incl. consumpties