T Zel mie nooit weer vergeten

Dieverdoatsie ien coronatied is ook wel de titel van het boek.

In 2019-2020 was het vijfde en laatste seizoen van de cursus Van dou en nou op t Hogelaand, van Kees Reinders, en werd er aan de cursisten gevraagd om een verhaaltje van ongeveer 250 woorden te schrijven.

Aangezien er te weinig verhalen binnen kwamen, waarschijnlijk vanwege de coronacrisis, werd er aan alle Middelstumers gevraagd om mee te schrijven, dit liep uitstekend en zo kwamen er wel 100 verhalen binnen genoeg om een boekje van te maken.

In het boekje staan veelal humoristische en op waarheid gebaseerde verhalen van (oud) Middelstumers.

Er zijn 500 van gedrukt en het viel zo goed in de smaak dat de boekjes in een paar weken uitverkocht waren.