Werkgroep Boek en andere publicaties.

Een aantal bestuursleden, soms versterkt door leden, houd zich bezig met het maken van publicaties vooral in boekvorm.
Door de loop der jaren zijn er reeds een aantal boeken uitgebracht door de vereniging, zoals:

Knikkeren in spertijd geschreven door Meile Bakker, een boek over Middelstum tijdens 40-45.

T Zel mie nooit weer vergeten, Dieverdoatsie ien coronatied, verhalen uit vroegere tijden, meestal humoristisch en op waarheid gebaseerd, geschreven door diverse personen die in Middelstum wonen of woonden.

Het winkelboek: HANDEL in voormalig gemeente Middelstum.
Zoals de titel al doet vermoeden, omschrijving en heel veel fotomateriaal van de winkeltjes die vroeger in voormalig gemeente Middelstum actief waren.

Geschiedenis van Middelstum 350 vragen met uitleg.
Ter gelegenheid van het tienjarig jubileum van de vereniging is dit boek, geschreven door Kees Reinders en Fré Schreiber, uitgegeven.

Alle leden hebben dit boek in het jubileumjaar gratis ontvangen.

Nieuwe leden krijgen ook een exemplaar als welkomst geschenk.

Momenteel is de werkgroep bezig met het verzamelen van foto’s, documenten, verhalen en anekdotes voor het tweede deel van HANDEL in voormalig gemeente Middelstum.

De werkgroep werkt ook mee aan uitgaven die niet door de vereniging worden uitgegeven, maar de schrijvers kunnen heel goed een beroep doen op de kundigheid van de werkgroep, zoals:
Frouk Vast: Vast Banket da ’s je van het!
Bé Kuipers: de zummer van ’59.
Margriet van Dijken: TIEMEN Melkboer van ’t Hogeland.
Bertus Fennema: Architect Sietze Veenstra een talentrijk vakman.