Reisverslag van Heleen van Baalen en Weiko Piebes

Ruim twee weken hebben Heleen van Baalen en Weiko Piebes de afgelopen zomer vakantie gevierd in onze provincie , waarbij ze de eerste week het Westerkwartier en de tweede week het Hogeland hebben bezocht. Van deze vakanties maken ze de laatste jaren een reisverslag. Dit jaar heeft het de titel ‘De Ommelanden’ gekregen. Hiervan staat het verslag van Westerwijtwerd, Middelstum, Toornwerd en Huizinge nu op onze site, het is voorzien van vele foto’s die als ze aangeklikt worden uitvergroot bekeken kunnen worden. In de tekst zijn talloze verwijzingen gemaakt naar andere internetpagina’s (die ze mogelijk ook gebruikt hebben als informatiebron), waaronder naar die van de Historische Vereniging Middelstum.
Hopelijk draagt het iets bij aan de algehele kennis over dit prachtig, historisch en bijzonder gebied.
Wilt u het volledige verslag lezen klik dan op de volgende link:

Veel leesplezier met deze ontdekkings- en/of herkenningstocht! Hieronder zijn de links naar de PDF bestanden opgenomen.

1. Reisverslag Westerwijtwerd
  2. Reisverslag Middelstum deel 1
  3. Reisverslag Middelstum deel 2
  4. Reisverslag Toornwerd
  5. Reisverslag “Huizinge”

Hier zijn dezelfde PDF bestanden integraal ontsloten. U kunt onderaan iedere pagina kiezen om naar de volgende pagina te bladeren.